• Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

       1. Formularz zwrotu/reklamacji
  • Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
       2. Odesłanie produktu
  • Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz, jeśli to możliwe, paragonem.
       3. Wysyłka
  • Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
              FHU Kurka Bez Piórka Edyta Huć
              ul. Powstańców 4
              40-040 Katowice

       4. Postępowanie reklamacyjne
  • Po odbiorze przez nas paczki z produktem, sprawdzimy jego faktyczny stan. Jeśli potwierdzimy słuszność reklamacji, dokonamy zwrotu płatności za produkt jego wysyłkę do nas, lub wymianę na inny, zależnie od życzenia klienta.

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

       FHU Kurka Bez Piórka Edyta Huć
       ul. Powstańców 4
       40-040 Katowice

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz w ramach możliwości paragon lub fakturę.

Po otrzymaniu przez nas zwrotu, w ciągu 7 dni na podany numer konta, lub poprzez system PayU lub Paypal (zależnie od sposobu dokonania płatności) zwrócimy płatność.