
-
-
Koszyk jest pustySuma 0
-
Zwroty i reklamacje
Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
- Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
- Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz, jeśli to możliwe, paragonem.
- Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
ul. Powstańców 4
40-040 Katowice
4. Postępowanie reklamacyjne
- Po odbiorze przez nas paczki z produktem, sprawdzimy jego faktyczny stan. Jeśli potwierdzimy słuszność reklamacji, dokonamy zwrotu płatności za produkt jego wysyłkę do nas, lub wymianę na inny, zależnie od życzenia klienta.
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
FHU Kurka Bez Piórka Edyta Huć
ul. Powstańców 4
40-040 Katowice
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz w ramach możliwości paragon lub fakturę.
Po otrzymaniu przez nas zwrotu, w ciągu 7 dni na podany numer konta, lub poprzez system PayU lub Paypal (zależnie od sposobu dokonania płatności) zwrócimy płatność.